واکنش فرمانده کل ارتش به پیام رهبر انقلاب: دست در دست سپاه، دشمنان را پشیمان خواهیم کرد

عصر ایران جمعه 22 اسفند 1404 - 10:31
فرمانده کل ارتش گفت: دست در دست سپاه پاسداران، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انتشار نخستین پیام آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای اعلام کرد: دست در دست سپاه پاسداران، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

به گزارش دفاع پرس، امیر سرلشکر حاتمی فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرده پیام رهبر انقلاب اسلامی را «در حکم امری قاطع در مقابله با دشمنان و انتقام خون رهبر و امام شهید و شهدای جنگ رمضان» می‌داند.

فرمانده کل ارتش گفت: دست در دست سپاه پاسداران، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

بر اساس این پیام، رزمندگان ارتش فرمان فرمانده کل قوا را دریافت کرده‌اند و با اراده بیشتری «به رزم بی‌امان علیه دشمنان متجاوز و جنایتکار ادامه خواهند داد.»

سرلشکر حاتمی همچنین تأکید کرده با انتقام خون رهبر، فرماندهان و هموطنان شهید، دشمنان ایران را پشیمان خواهیم کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.