اخطار قرارگاه خاتم‌الانبیا: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به آتش می‌کشیم

اقتصادنیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 23:23
اقتصادنیوز: سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در بیانیه ای گفت: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به زیرساخت‌های انرژی و بنادر ایران به آتش می‌کشیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، متن بیانیه سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین 

فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ(۱۹۴ بقره)

به دولت متجاوز و کلیه ی هم پیمانان آن اخطار می کنیم کوچکترین حمله به زیرساخت‌های انرژی و بنادر جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده و ویران کننده ی ما را بدنبال خواهد داشت.

در صورت چنین تجاوزی همه زیرساخت‌های نفت و گاز منطقه که آمریکا و همپیمانان غربی در آن ذی نفع هستند به آتش کشیده می شود و نابود می گردد.

وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزیزِ الحَکیمِ

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.