بذرپاش: تلاش‌های آمریکا برای آزادسازی ذخایر راهبردی نفت نمایشی است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 23:18
وزیر سابق راه و شهرسازی نوشت: تلاش‌های آمریکا برای آزادسازی ذخایر راهبردی نفت در شرایطی صورت می‌گیرد که این کشور در بدترین وضعیت ذخایر خود در سه دهه اخیر به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش وزیر سابق راه و شهرسازی نوشت: تلاش‌های آمریکا برای آزادسازی ذخایر راهبردی نفت در شرایطی صورت می‌گیرد که این کشور در بدترین وضعیت ذخایر خود در سه دهه اخیر به سر می‌برد.

بذرپاش ادامه داد: این صرفاً یک اقدام نمایشی است که قطعاً تاثیری بر کاهش قیمت نفت در میان‌مدت نخواهد داشت.

بذرپاش: تلاش‌های آمریکا برای آزادسازی ذخایر راهبردی نفت نمایشی است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.