فرماندار دیلم: روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 21:54
بوشهر- فرماندار دیلم گفت: روز قدس، نماد وحدت امت اسلامی، دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم است.

اسماعیل کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ اسفندماه، روز جهانی قدس گفت: این روز، نماد وحدت امت اسلامی و فرصتی برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر شهیدمان و شهدای راه مقاومت است.

فرماندار شهرستان دیلم اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، روز همبستگی مسلمانان و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

وی ضمن تبریک انتصاب سومین رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به شرایط حساس منطقه و جهان اسلام افزود: ملت ایران، همچون گذشته، در تبعیت از رهبر جدید خود، حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای (مد ظلّه العالی)، در صف مقدم دفاع از آرمان قدس شریف قرار دارد و مردم شهرستان دیلم نیز با بصیرت و آگاهی در این حرکت عظیم شرکت خواهند کرد.

فرماندار دیلم با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش اقتدار و وحدت مسلمانان است، ادامه داد: امسال نیز مردم ولایتمدار دیلم، در کنار ملت بزرگ ایران، با حضور پرشور خود ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مقاومت اسلامی و شهدای سرافراز کشور اعلام خواهند کرد.

کاظمی در پایان تأکید کرد: حضور گسترده مردم در این مراسم، پاسخی قاطع به دشمنان اسلام و پیام روشنی از اتحاد، ایمان و مقاومت ملت ایران و تبعیت از رهبر انقلاب خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.