فرمانده کل ارتش: دست در دست سپاه از تمامیت ارضی ایران دفاع می‌کنیم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 20:09
فرمانده کل ارتش پس از انتشار نخستین پیام آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای اعلام کرد: دست در دست سپاه پاسداران، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر حاتمی در پیامش تأکید کرده پیام رهبر انقلاب اسلامی را «در حکم امری قاطع در مقابله با دشمنان و انتقام خون رهبر و امام شهید و شهدای جنگ رمضان» می‌داند.

بر اساس این پیام، رزمندگان ارتش فرمان فرمانده کل قوا را دریافت کرده‌اند و با اراده بیشتری «به رزم بی‌امان علیه دشمنان متجاوز و جنایتکار ادامه خواهند داد.»

فرمانده کل ارتش همچنین تأکید کرده با انتقام خون رهبر، فرماندهان و هموطنان شهید، دشمنان ایران را پشیمان خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.