وزیر انرژی آمریکا: اسکورت کشتی‌ها در حال حاضر ممکن نیست

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 17:49
وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد در حال حاضر عملی کردن اسکورت کشتی ها ممکن نیست.

به گزارش فارس؛ وزیر انرژی امریکا اعلام کرد در حال حاضر امکان اسکورت کشتی ها در تنگه هرمز وجود ندارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد تا آخر ماه اسکورت کشتی ها عملی شود گفت بله احتمال زیاد ممکن است.

وزیر امریکایی مدعی شد استفاده از ذخایر راهبردی نفت تا هفته ها به عبور از اختلال های موجود کمک خواهد کرد.

وی افزود ما خواهان کمک به بازارهای آسیایی هستیم که بیش ترین ضرر را متحمل شده اند.

وزیر انرژی آمریکا ادعا کرد: تنگه هرمز بازگشایی خواهد شد و ما آنجا هستیم تا تهدیدات ایران را از بین ببریم.

وی افزود: ما تحریم‌ها علیه روسیه را کاهش نداده‌ایم و جهان در کوتاه‌مدت به نفت نیاز دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.