فرماندار دشتی: حفظ آمادگی نیروهای امدادی بسیار ضروری است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 16:10
بوشهر- فرماندار دشتی بر حفظ آمادگی نیروهای امدادی و تقویت زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی تجهیزات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی ظهر پنجشنبه با حضور در جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتی با رئیس و کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی این نهاد امدادی قرار گرفت.

فرماندار دشتی در این دیدار با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه هلال‌احمر در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: نیروهای هلال‌احمر همواره در حوادث و شرایط مختلف در کنار مردم حضور دارند و خدمات شبانه‌روزی این مجموعه قابل تقدیر است.

مقاتلی با اشاره به شرایط حساس و ضرورت آمادگی برای مقابله با بحران‌ها افزود: حفظ آمادگی نیروهای امدادی در این شرایط سخت بسیار ضروری است و باید همواره سطح آمادگی نیروها در بالاترین سطح قرار داشته باشد.

وی همچنین بر لزوم به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات امدادی تأکید کرد و گفت: تقویت زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی تجهیزات می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی در مواقع بحران داشته باشد.

فرماندار دشتی با قدردانی از فعالیت شبانه‌روزی نیروهای جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتی، تلاش‌های این مجموعه در خدمت به مردم را ارزشمند دانست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.