روابط عمومی سپاه: نفتکش آمریکایی در خلیج فارس مورد اصابت قرار گرفت

اقتصادنیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 15:51
اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قرار دادن یک نفتکش آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ اعلام کرد: سحرگاه امروز کشتی safe sia با مالکیت امریکا و با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از دارایی‌های ارتش تروریست امریکا در شمال خلیج فارس پس از عدم تمکین و بی توجهی به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت.

سپاه تاکید کرد: نفتکش‌ها و شناور‌های تردد کننده در خلیج فارس و تنگه هرمز باید بدانند این ناامنی نتیجه تجاوز ظالمانه امریکا در این منطقه است و به منظور حفظ ایمنی و امنیت خود می‌بایست طبق قوانین و مقررات عبور و مرور در خلیج فارس و تنگه هرمز در شرایط جنگی که توسط ج. ا. ا اعلام می‌شود عمل نمایند تا از اصابت پرتابه‌های سرگردان ایمن بمانند.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.