آخرین خبر از بازگشت تیم زنان به ایران

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 15:50
تیم ملی فوتبال زنان کشورمان که در مالزی مستقر شده هنوز برای برگشت به ایران بلیت ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال زنان که در جام ملت‌های آسیا شرکت داشت گلدکوست محل میزبان مسابقات را ترک کرد و به سیدنی رفت.

به گزارش فارس، این تیم بامداد چهارشنبه به کوالالامپور رسید و همچنان در این شهر حضور دارد. پرواز ملی‌پوشان به مقصد ایران همچنان نامشخص است چرا که به گفته فریده شجاعی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تیم هنوز بلیت برگشت ندارد.

شجاعی درباره محدثه زلفی که از پناهندگی پشیمان شده هم عنوان کرد هنوز او به اعضای تیم در مالزی ملحق نشده و وضعیت پروازی وی مشخص نیست.
۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.