مردم نگران خودروهای ثبت‌نامی نباشند / ورود ۶۳ هزار دستگاه خودروی وارداتی

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 15:16
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه فرایند واردات خودرو در حال انجام است، گفت: مردم نگران خودروهای ثبت نامی وارداتی نباشند زیرا شرکت های واردکننده در حال ترخیص کالاهای خود هستند.

عزت الله زارعی امروز اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۳ هزار دستگاه خودرو وارد کشور و تحویل مردم شده است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تعدادی از خودروها نیز در حال ترخیص از گمرکات و قرار گرفتن در اختیار شرکت های واردکننده است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سامانه های تخصیص خودروهای وارداتی فعال است گفت: در زمان ثبت نام، مراحل از طریق مراجع مربوطه به مردم فراخوان می شود.

زارعی عنوان کرد: مردم نگران وجه های پرداختی در قبال خودروهای وارداتی نباشند، شرکت های واردکننده به تعهدات خود در قبال مردم عمل خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود ۶۰ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۱ هزار دستگاه خودرو وارد کشور شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید