انفجار در اهواز / آسیب شدید بیمارستان بوستان اهواز ، منازل مسکونی و خودروها

رکنا پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:42
انفجار دقایقی پیش در اهواز به آسیب شدید بیمارستان بوستان اهواز منجر شد.چند نفر شهید شدند.

به گزارش رکنا، در پی تجاوز دشمن آمریکایی- صهیونیستی به اهواز که ساعت ۱۲:۳۰ رخ داد، بیمارستان بوستان واقع در ساحلی گلستان اهواز که بیمارستان بیماران اعصاب و روان جنگ تحمیلی می باشد دچار آسیب جدی شد و حداقل دو نفر شهید و چندین نفر مردم عادی مجروح شدند.

علاوه بر آسیب وارد شده به بیمارستان بوستان، منازل محدوده خیابان فرهنگ ۲ و ۳ و پمپ بنزین گلستان دچار خسارت شدید و حداقل ۴ خودرو به طور کامل نابود شدند.

انفجار دیگر اهواز در یک منطقه نظامی در محدوده  ترمینال تپه رخ داده است.

 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.