خبر خوش برای مادران ایرانی

تابناک پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:16
مادران نوزادانی که از اول فروردین ۱۴۰۵ متولد می‌شوند کارت امید می‌گیرند.

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت رفاه اعلام کرد: کارت امید مادر از ابتدای سال جدید (از اول فروردین ۱۴۰۵) به تمام مادران ایرانی که فرزند خود را در ایران به دنیا می آورند و شناسنامه ایرانی دارند اعطا می‌شود. 

به ازای هر کودک، ماهانه اعتباری به مبلغ ۲ میلیون تومان تا پایان ۲ سالگی کودک در بستر کالابرگ الکترونیکی به حساب متصل به کدملی مادران مشمول، برای خرید سبد غذایی رایگان، پوشک و شیرخشک اختصاص می یابد.

 برای کودکان زیر ۵ سالی که دچار سوء تغذیه هستند در ۱۲ نوبت کمک هزینه تغذیه مضاعف در قالب کالابرگ اختصاص یافت.

این کودکان در دهکهای ۱ تا ۵ در هر مرحله ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در دهک های ۶ و ۷ در هر مرحله ۸۰۰ هزار تومان دریافت کردند. طرح تغذیه مضاعف توانست ۴۲ درصد این کودکان را از سوء تغذیه نجات دهد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.