آب تهران جیره‌بندی شد؟

همشهری آنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:17
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به اخبار منتشرشده درباره جیره‌بندی آب پایتخت واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جز قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با حضور در برنامه تهران ۲۰ گفت: سیاست کاهش فشار آب به همان شکل قبلی ادامه دارد.

وی توضیح داد: مصارف همچنان باید مدیریت شود، زیرا باید مصرف به گونه‌ای باشد که در تابستان با مشکل تامین آب مواجه نشویم و آب به صورت مستمر در بخش خانگی تامین شود. پس سیاست‌های سابق در حال پیگیری است و همچنین همکاری مردم با ما بسیار به خوبی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تأکید کرد: به هیچ وجه برنامه‌ای برای قطعی و جیره بندی آب وجود نداریم و فقط کاهش فشار آب و مدیریت فشار را در دست اجرا داریم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.