دستگیری مزدور توسط پلیس داراب

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:07
جانشین فرمانده انتظامی فارس از دستگیری مزدور با درج لوگوی یکی از سازمان‌ها توسط پلیس داراب خبر داد.

به گزارش  تسنیم از شیراز، سردار یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، اظهار کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان داراب، فردی مزدور که با درج لوگوی یکی از سازمان‌های امدادی بر روی خودروی در اختیار و سوءاستفاده از آن، در تلاش جهت جمع‌آوری اطلاعات و ارسال آن برای سرویس‌های اطلاعاتی معاند بود، شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس افزود: در بازرسی از این خودرو برخی از اسناد و تجهیزات جعلی سازمان مربوطه کشف شد و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.