قطع برق در برخی مناطق کویت به علت حملات پهپادی

اقتصادنیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 11:58
اقتصادنیوز:منابع کویتی با اشاره به حملات پهپادی به این کشور، اعلام کردند که خطوط انتقال برق در برخی مناطق این کشور از مدار خارج شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت برق، آب و انرژی کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۶ خط انتقال برق در برخی از مناطق این کشور بر اثر اصابت ترکش‌های ناشی از مقابله پدافندی با شماری از پهپادها از کار افتاده است.

رویترز گزارش داد، در این بیانیه آمده است: این موضوع سبب نوسان موقت در شبکه برق و قطع جزئی و محدود جریان برق در مناطق مختلف کویت شد. در عین حال تاکید می‌کنیم که وضع برق و آب همچنان تحت کنترل است.

پیش از این گارد ملی کویت اعلام کرده بود ۶ فروند پهپاد در مناطقی از شمال و جنوب کویت که تحت تأمین امنیت این نیرو قرار دارند، سرنگون شده‌اند.

گارد ملی کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد این پهپادها در محل‌هایی که نیروهای این نهاد مسوولیت حفاظت از آنها را بر عهده دارند، در شمال و جنوب کشور رهگیری و ساقط شده‌اند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.