هجوم پهپادی ارتش به پالماخیم و عوبدا و مقر شین بت

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 11:26
پایگاه‌های هوایی پالماخیم و عوبدا و مقر شین بت رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادهای ارتش مورد هجوم پهپادهای ارتش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن اطلاعیه شماره ۲۴ ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِن يَنصُركُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَكُم

طی ساعات گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران با پهپادهای انهدامی، برج مراقبت، باند فرودگاه و آشیانه پایگاه‌های هوایی «پالماخیم» و «عوبِدا» رژیم صهیونیستی و مقر «شین ‌بِت» این رژیم را مورد هجوم قرار داد.

 

پایگاه هوایی «پالماخیم» در نزدیکی تل‌آویو، مرکز پرتاب ماهواره‌ها و آزمایش‌های موشکی رژیم صهیونیستی و محل استقرار سامانه‌های پدافند موشکی مانند فلاخن داوود و پهپادهای هرمس 900 است.

 

پایگاه هوایی «عوبِدا»، یکی از تاسیسات استراتژیک و یک پایگاه آموزشی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است. این پایگاه محل استقرار جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکایی بوده است.

 

«شین ‌بِت» به عنوان قلب عملیاتی سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و وظایفی چون فرماندهی عملیات‌های امنیتی، هماهنگی حفاظت از شخصیت‌های مهم و تأسیسات حیاتی رژیم را بر عهده دارد.*

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.