بخشی از مطالبات شرکت‌های صنعت برق پرداخت شد

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 10:51
بر اساس اعلام دبیرخانه سندیکای صنعت برق ایران در پی پیگیری‌های مستمر و فشرده سندیکای صنعت برق ایران طی هفته‌های اخیر و در شرایط دشوار ناشی از جنگ، بخشی از مطالبات شرکت‌های عضو از سوی کارفرمایان دولتی پرداخت شد.

 

بخشی از مطالبات شرکت‌های صنعت برق پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با پیگیری‌های مداوم انجام‌شده از تاریخ ۲۶ بهمن‌ تا  ۲۰ اسفند؛ در مجموع نیم همت (معادل ۵ هزار میلیارد ریال) از مطالبات اعضای سندیکا مربوط به ۵۵ شرکت توزیع نیروی برق و برق‌های منطقه‌ای به حساب شرکت‌های عضو واریز شده است.

این پرداخت در ادامه مذاکرات و مکاتبات گسترده سندیکا با مسئولان ذی‌ربط در وزارت نیرو، توانیر و بخش‌های مالی مرتبط صورت گرفته و گامی مهم در جهت کاهش فشار‌های مالی شرکت‌های فعال در صنعت برق به شمار می‌رود.

سندیکای صنعت برق ایران با وجود شرایط خاص کشور در ایام جنگ، همچنان پیگیری مطالبات شرکت‌های عضو را با جدیت دنبال کرده و امیدوار است با تداوم این روند، بخش‌های بیشتری از مطالبات فعالان این صنعت زیرساختی در آینده نزدیک تعیین تکلیف و پرداخت شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.