به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قمری اظهار کرد: ساعتی پیش ۶ واحد تولیدی در واقع در یک شهرک صنعتی اراک مورد هدف حملات هوایی رژیم صهیونی آمریکایی قرار گرفت و تعدادی از واحدهای مجاور نیز آسیب وارد سد.
وی افزود: نیروهای امدادی بلافاصله بعد از حملات دشمن در محل حادثه حضور یافتند و مجروحان را به مراکز درمانی اعزام کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در این حمله ددمنشانه صهیونی آمریکایی هفت نفر مجروح شدند که حال ۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.












