عراقچی : انتقام زیرساخت ها را خواهیم گرفت

نامه نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 23:11
عراقچی تهدید کرد:انتقام خواهیم گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عراقچی نوشت: این بار یکی از شعب قدیمی‌ترین بانک کشور ما در حالی بمباران شد که مملو از کارمندان بود؛ کارمندانی که تلاش می‌کردند پیش از فرا رسیدن نوروز، اطمینان حاصل کنند که مردم ایران سفره‌هایشان پررونق باشد.

وزیر امور خارجه در پیامی تصریح کرد، نیرو‌های مسلح قدرتمند ایران انتقام جنایت حمله به زیرساخت‌های ملی را خواهند گرفت.

سید عباس عراقچی چهارشنبه شب ۲۰ اسفند ۱۴۰۴ در شبکه ایکس نوشت: نیرو‌های مسلح قدرتمند ما انتقام جنایت حمله به زیرساخت‌های ملی را خواهند گرفت زیرساخت‌های ملی ایران هدف حمله قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: این بار یکی از شعب قدیمی‌ترین بانک کشور ما در حالی بمباران شد که مملو از کارمندان بود؛ کارمندانی که تلاش می‌کردند پیش از فرا رسیدن نوروز، اطمینان حاصل کنند که مردم ایران سعراقچیفره‌هایشان پررونق باشد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.