بیعت زرتشتیان یزد با رهبر انقلاب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 20:52
یزد - انجمن زرتشتیان یزد در بیانیه‌ای با تبریک تعیین رهبر انقلاب از سوی مجلس خبرگان، برای آیت‌الله «سید مجتبی خامنه‌ای» توفیق خدمت خالصانه به مردم و کشور را آرزو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه انجمن‌های زرتشتیان یزد به این شرح است: بیاری اهورامزدا؛ با انتخاب اعضای مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران تعیین شدند.

انجمن‌های زرتشتیان یزد این انتخاب شایستهٔ، اسوه پرهیزگاری و یادگار برحق پدر شهیدش آیت‌الله سید علی خامنه‌ای را خدمت مردم شریف ایران تبریک می‌گوید.

توفیق خدمت خالصانه به کشور و مردم ایران، را خواهانیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.