تیمی که زیر بمب باران چراغ فوتبال ایران را روشن کرد | نساجی: مستحکم‌تر برای اصالت ایران قدم برداریم

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 18:06
باشگاه فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد برای حفظ کیان کشور باید تا پای جان قدم برداشت.

به گزارش همشهری آنلاین؛ باشگاه نساجی مازندران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حملات تجاوزکارانه به خاک کشور، انتخاب سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:
«با درود به روح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و عرض تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (رضوان‌الله‌علیه) رهبر شهید انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره هم‌وطنان شهید که در حملات تجاوزکارانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونی به ایران عزیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ آغاز زعامت و رهبری فرزند خلف رهبر شهید و فرزانه، حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه‌الله)، بعنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی را به محضر ملت سرافراز و شریف ایران سربلند، تبریک عرض می‌نماییم.

باشگاه نساجی مازندران همگام با جامعه بزرگ ورزش کشور ابراز امیدواری می‌نماید تا همه با هم در این راه مستحکم‌تر و استوارتر، بیش از پیش و برای حفظ کیان، اصالت و اعتلای این سرزمین کهن، با تمدن و بافرهنگ تا پای جان گام برداریم.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.