سورپرایز ستاره خارجی آبی‌ها: در استقلال می‌مانم

برترین‌ها چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 17:01
هافبک آبی‌های تهرانی می‌گوید به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

ورزش سه:  دیدیه اندونگ که در نیم‌فصل دوم به خبرسازترین بازیکن خارجی شاغل در لیگ برتر تبدیل شده بود و حتی شایعاتی پیرامون انتقالش به پرسپولیس نیز مطرح شده بود، پیش از آنکه منطقه درگیر جنگ شود، ایران را ترک کرد تا سرنوشتش نامعلوم بماند.

InShot_20260311_165533666

حالا او تازه ترین مطلب خود در صفحه شخصی‌اش را به تصمیم جدیدش اختصاص داده است.

دیدیه اندونگ در استوری خود با انتشار تصویری با پیراهن استقلال نوشته: "من با استقلال و ایران می مانم." استفاده از چهار قلب آبی در کنار پرچم ایران اینطور نشان می‌دهد که هافبک گابنی در تصمیم خود جدی است. ضمن اینکه او با این استوری، از ایران و مردمش به خاطر قرار گرفتن در جنگی تحمیلی نیز حمایت کرد.

اندونگ که زمستان امسال و با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تصمیم گرفته بود به حضورش در این تیم پایان دهد و حتی به سایر رقبای استقلال لینک شده بود، با این استوری، خبری خوش برای آبی‌ها فرستاد. آن هم در شرایطی که صحبت‌هایی مبنی بر فسخ قرارداد منیر الحدادی و یاسر آسانی نیز مطرح شده است.

InShot_20260311_165542430

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.