هشدار سردار تنگسیری به شناورهای عبوری از تنگه هرمز

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:30
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر شناوری که قصد عبور دارد از تنگه هرمز را دارد باید از ‎ایران اجازه بگیرد.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«به کشتی‌ها برای عبور از ‎تنگه هرمز اطمینان داده بودند؟

این را باید از خدمه کشتی‌های expres rome و mayuree naree جویا شد که امروز با اعتماد به وعده‌های توخالی به اخطارها بی‌توجهی کردند و قصد عبور از تنگه را داشتند اما گرفتار شدند.

هر شناوری قصد عبور دارد باید از ‎ایران اجازه بگیرد.»

هشدار سردار تنگسیری: شناورهای عبوری از تنگه هرمز باید از ‎ایران اجازه بگیرند

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.