خبر مهم وزیر آموزش‌وپرورش درباره پرداخت حقوق فرهنگیان

خبرآنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:15
وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرد: حقوق معلمان با وجود شرایط اقتصادی کشور، ۱۰ روز زودتر از پایان سال پرداخت شد.

به گزارش خبرآنلاین،علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد جنایت مدرسه میناب گفت: شهادت دانش‌آموزان یکی از غم‌بارترین حوادثی است که نه تنها در ایران بلکه در جهان رخ داده و موجب تأسف عمیق افکار عمومی شده است.

تسنیم در خبری نوشت:وی با بیان اینکه در این اتفاقات ۲۰۶ دانش‌آموز و معلم به شهادت رسیده‌اند، افزود: همچنین حدود ۱۶۱ دانش‌آموز و فرهنگی مجروح شده‌اند که هم‌اکنون در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در پی این حوادث نزدیک به ۱۲۰ مدرسه نیز در بخش‌های مختلف دچار آسیب شده‌اند.

کاظمی با اشاره به اقدامات وزارت آموزش و پرورش در شرایط کنونی تصریح کرد: مدارس در اختیار همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی قرار گرفته‌اند و از کادر درمان، نیروهای هلال احمر تا سایر نیروهایی که در حال خدمت‌رسانی هستند می‌توانند از ظرفیت مدارس استفاده کنند.

وی همچنین درباره وضعیت پرداخت حقوق فرهنگیان گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور، با پیگیری‌های دولت از جمله دکتر پزشکیان، دکتر عارف و سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد، حقوق معلمان و فرهنگیان ۱۰ روز پیش از پایان سال پرداخت شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: علاوه بر پرداخت حقوق، احکام رتبه‌بندی بیش از ۲۰۰ هزار معلم نیز صادر و معوقات شش‌ماهه آن‌ها پرداخت شده است و در حال حاضر تقریباً تمامی مطالبات فرهنگیان تسویه شده است.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.