ابلاغ شروع به کار بیش از ۱۵ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:07
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از ابلاغ شروع به کار ۱۵ هزار و ۷۳۹ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: فرآیند تکمیل ظرفیت برای جذب ۱۰ هزار و ۶۲۶ نفر دیگر نیز به‌زودی اجرایی می‌شود.

ابلاغ شروع به کار بیش از ۱۵ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت/ تکمیل ظرفیت ۱۰ هزار نفر دیگر به‌زودی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاهرخ رامزی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از ابلاغ شروع به کار ۱۵ هزار و ۷۳۹ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۴ وزارت بهداشت خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نظام سلامت و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم در شرایط فعلی اظهار کرد: ابلاغ شروع به کار این نیرو‌ها با همکاری و همراهی سازمان اداری و استخدامی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین هسته‌های گزینش انجام شده است که این همراهی نقش مهمی در تسریع فرآیند‌های اداری و اجرایی این مرحله از جذب نیرو داشته است.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: با آغاز به کار این نیروها، ظرفیت ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی کشور افزایش یافته و گامی مؤثر در جهت پاسخگویی بهتر به نیاز‌های نظام سلامت و مردم برداشته خواهد شد.

رامزی همچنین از برنامه‌ریزی برای جذب نیرو‌های جدید در قالب تکمیل ظرفیت خبر داد و گفت: مراحل فراخوان تکمیل ظرفیت برای جذب ۱۰ هزار و ۶۲۶ نفر دیگر نیز در دست اقدام است و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این مرحله نیز پس از طی مراحل قانونی و اداری، نیرو‌های یادشده به مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ملحق خواهند شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.