تبریک رئیس مجلس سنای پاکستان به آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:59
رئیس مجلس سنای پاکستان به نمایندگی از مردم و پارلمان کشورش انتخاب آیت‌الله «سید مجتبی حسینی خامنه‌ای» به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های پاکستانی، سید یوسف رضا گیلانی رئیس مجلس سنای پاکستان به نمایندگی از مردم و پارلمان کشورش انتخاب آیت‌الله «سید مجتبی حسینی خامنه‌ای» به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و تاکید کرد که پاکستان متعهد به تقویت روابط دوجانبه با ایران است.

سید یوسف رضا گیلانی امروز در پیام خود به رهبر انقلاب اسلامی،‌ شهادت حضرت آیت‌الله العظمی شهید سید علی خامنه‌ای (ره) را به ایشان و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

گیلانی سلام‌های گرم خود را به رهبر جدید جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای تقدیم و بر تعهد پاکستان برای تقویت بیشتر روابط برادرانه دیرینه بین دو کشور تأکید کرد.

وی اظهار داشت: پارلمان، دولت و مردم پاکستان صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به رهبر جدید جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کنند.

رئیس سنای پاکستان تأکید کرد که پاکستان و ایران پیوندهای عمیق ایمانی، فرهنگی، تاریخی و زبانی دارند که پایه و اساس محکمی برای گسترش همکاری در بخش‌های مختلف فراهم می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.