کشف و معدوم‌سازی ۲۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در یاسوج

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:38
یاسوج-مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشف و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی و تاریخ منقضی در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کرم چهارلنگ با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی و پایش مستمر بهداشتی ، کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج گفت: طی این بازرسی ها ۲۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و تاریخ منقضی از سطح بازار شهر یاسوج کشف و معدوم شد.

وی اظهار کرد: فعالیت های نظارتی دامپزشکی در قالب طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۵ با جدیت ادامه داشته و با متخلفین بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شهروندان می توانند تخلفات حوزه فرآورده های خام دامی را به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.