عزم ایران برای تداوم دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 08:07
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با همتاي روس خود بر عزم ایران برای تداوم دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی تاكيد كرد.

عزم ایران برای تداوم دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در خصوص آخرین تحولات منطقه و پیامد‌های امنیتی ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت‌و‌گو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح جنایات ارتکابی آمریکا و رژیم علیه مردم ایران، بر عزم ایران برای تداوم دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی خود تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان مسئولیت شورای امنیت سازمان ملل متحد برای مقابله با نقض آشکار صلح و امنیت بین‌المللی به واسطه اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا را خاطرنشان و تاکید كرد هرگونه بی‌تفاوتی در قبال قانو‌ن شکنی مستمر آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب ناامن‌شدن کل منطقه و جهان خواهد شد.

وزیر امور خارجه روسیه ضمن تاکید بر محکومیت تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران را به همتای ایرانی تبریک گفت و آمادگی روسیه را برای به کار گیری مساعی جمیله خود در راستای تقویت امنیت منطقه اعلام کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.