اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مالزی مستقر شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 07:28
ملی پوشان فوتبال ایران پس از حضور در رقابت های جام ملت های زنان آسیا در استرالیا، وارد مالزی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این دوره از رقابت ها برابر کره جنوبی، استرالیا و فیلیپین به میدان رفتند که با شکست در هر سه مسابقه نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند.

در مدت حضور تیم ملی در استرالیا ملی پوشان کشورمان تحت فشارهای سیاسی از سوی برخی خارجی نشینان بودند تا آنها را وادار به پناهندگی کنند. با این حال هر چند تعدادی از ملی پوشان با سیاسی کاری میزبان و برخس عوامل در استرالیا ماندند اما سایر ملی پوشان مسیر بازگشت به ایران را در پیش گرفتند.

ملی‌پوشان فوتبال بانوان که روز گذشته سه شنبه 19 اسفندماه سفر خود را از گلدکوست آغاز کرده بودند، پس از توقفی در سیدنی راهی کوالالامپور شدند و در فرودگاه این شهر مورد استقبال سفیر ایران در مالزی قرار گرفتند.

کاروان تیم ملی پس از انجام مراحل ورود، راهی هتل محل اقامت خود شد و در حال حاضر در هتل مستقر شده است تا زمان فراهم شدن شرایط و برنامه پرواز بازگشت به ایران، در کوالالامپور اقامت داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.