کاخ سفید زخمی شدن بالغ بر ۱۵۰ نظامی آمریکایی را تأیید کرد

مشرق نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 23:12
در حالی که واشنگتن تاکنون، آمار مجروحان و خسارات وارده به ارتش آمریکا را سانسور کرده بود، پس از انتشار گزارشی از تعداد مجروحان آمریکایی، سخنگوی کاخ سفید نیز آمار اعلامی را تأیید کرد.

به گزارش مشرق؛‌ سخنگوی کاخ سفید کارولین لویت روز سه‌شنبه در واکنش به سوال خبرنگاران درباره آمار زخمی‌شدگان ارتش آمریکا، گزارش اخیر رویترز را تأیید کرد.

لویت با اشاره به زخمی شدن بالغ بر ۱۵۰ نظامی آمریکایی گفت: «من نمی‌توانم آمار دقیق را تأیید کنم. اما می‌توانم بگویم که آمار (مجروحان) در همین حدود است.»

پیش از این، در بحبوحه سانسور شدید تلفات و خسارات وارده به ارتش آمریکا در جنگ با ایران، خبرنگار رویترز اعلام کرده بود که تاکنون قریب به ۱۵۰ نظامی آمریکایی زخمی شده‌اند.

هفته گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی حین برگزاری مذاکرات هسته‌ای، اهدافی در ایران را هدف قرار دادند. این اقدام با پاسخ موشکی تهران همراه بود و چندین پایگاه آمریکایی و اسرائیلی در منطقه هدف قرار گرفته شدند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.