تداوم فعالیت واحدهای صنعتی لرستان

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 22:29
خرم‌آباد - معاون اقتصادی استانداری لرستان، تأکید کرد: فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید امیدی شاه‌آباد شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اهتمام ویژه دولت به بخش تولید و حمایت از صنعتگران، بازدیدهایی از روند فعالیت واحدهای صنعتی استان در راستای بررسی وضعیت تولید و مشکلات این واحدها صورت گرفت.

وی ادامه داد: بررسی مشکلات و چالش‌های موجود بر سر راه تولید، تلاش برای تسریع در رفع موانع و تقویت سازوکارهای حمایتی از صنعتگران و تولیدکنندگان استان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در شرایط فعلی در دستور کار قرار دارد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان ضمن تأکید بر تداوم فعالیت خطوط تولید در شرایط حساس کنونی و قدردانی از تلاش‌های کارگران فعال در بخش‌های مختلف، گفت: حفظ و ارتقای سطح تولید در راستای تحقق اهداف اقتصادی استان و کشور در دستور کار قرار دارد.

امیدی شاه‌آباد، افزود: حمایت همه‌جانبه از واحدهای صنعتی به‌عنوان موتور محرکه اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی رویه موردتأکید استان است.

وی تصریح کرد: بازدید در چارچوب خدمت‌رسانی مستمر و تقویت هرچه بیشتر بخش تولید استان از واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.