۶ هزار چراغ روشنایی معابر از ابتدای جنگ تحمیلی بهینه‌سازی شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 21:05
اراک- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: از آغاز حملات رژیم صهیونی آمریکایی، با انجام 《جهاد روشنایی》 ۶ هزار چراغ روشنایی معابر در این استان اصلاح و بهینه‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی با محکوم کردن حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی و آمریکایی اظهار کرد: پرسنل صنعت برق استان مرکزی برای خدمت‌رسانی به مردم، تلاش‌های شبانه‌روزی را برای پایداری شبکه برق و بهینه‌سازی مصرف در دستور کار قرار داده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از اجرای طرح گسترده بهینه‌سازی سیستم روشنایی در سطح این استان خبر داد و گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی رژیم‌های صهیونیستی و آمریکایی نیروهای صنعت برق این استان با انجام 《جهاد روشنایی》اقدام به اصلاح و بهینه‌سازی ۶ هزار چراغ روشنایی معابر کرده‌اند.

محمودی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با هدف کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست، طرح نصب چراغ‌های LED آغاز کرده است، افزود: این طرح یکی از مهمترین پروژه‌های صنعت برق این استان در سال جاری محسوب می‌شود و نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.