وزارت بهداشت: بیش از 15 هزار نفر در پی حملات دشمن مجروح شده‌اند

عصر ایران سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:56
وزارت بهداشت اعلام کرد که از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه کشورمان بیش از 15 هزار نفر از شهروندان کشورمان مجروح شده‌اند.
وزارت بهداشت اعلام کرد که بیش از 15 هزار نفر در پی حملات دشمنان صهیونی آمریکایی مجروح شده‌اند.
 
به گزارش تسنیم، وزارت بهداشت اعلام کرد که از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه کشورمان بیش از 15 هزار نفر از شهروندان کشورمان مجروح شده‌اند.
 
از این تعداد 12 هزار و 495 نفر درمان و ترخیص شده‌اند. 670 مورد عمل جراحی انجام شده و هنوز 1682 نفر از مجروحین بستری هستند.
 
12 نفر از کارکنان نظام سلامت مجروح هستند، 72 نفر مصدوم شده‌اند، 87 واحد بهداشت، 24 مرکز درمانی و 21 پایگاه اورژانس و 18 دستگاه آمبولانس آسیب دیده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.