مهار حریق یک کارخانه در شهرک صنعتی توس مشهد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:30
مشهد- معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از اعزام ۲۰ آتش نشان برای مهار حریق یک کارخانه در شهرک صنعتی توس خبر داد.

آتشپاد دوم حسین صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ سه شنبه (۱۹ اسفند ۱۴۰۴) در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر حریق یک کارخانه در شهرک صنعتی توس بلافاصله ۲۰ آتش نشان از شش ایستگاه عملیاتی (۱۷، ۳۴، ۳۵، ۳۶، ۵۰ و ۵۵) به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان با سرعت عمل بالا این حریق را که در بخش اداری به وقوع پیوسته بود مهار کردند و از گسترش آن پیشگیری بعمل آوردند.

به گفته وی این حریق مصدوم نداشت و علت آن در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.