بلومبرگ: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کشتی‌ وارد خلیج فارس نشده است

اقتصادنیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 18:03
اقتصادنیوز: بر اساس اعلام بلومبرگ، در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کشتی‌ای وارد خلیج فارس نشده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بلومبرگ در گزارشی نوشت: تنگه هرمز عملاً برای تقریباً همه کشتی‌ها به جز آن‌هایی که به ایران مرتبط هستند بسته شده است، زیرا درگیری خاورمیانه وارد هفته دوم خود شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کشتی‌ای وارد خلیج فارس نشده و تنها چند کشتی—عمدتاً مرتبط با ایران—توانسته‌اند خارج شوند.

بسیاری از کشتی‌های تجاری به دلیل تهدیدات موشکی و پهپادی پس از تلافی ایران علیه حملات آمریکا و اسرائیل، در هر دو طرف گیر کرده‌اند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.