۱.۲ همت خسارت وارد شده به شبکه برق در تهران

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 18:02
معاون وزیر نیرو گفت: ۱.۲ همت خسارت به شبکه برق وارد شده است.

۱.۲ همت خسارت وارد شده به شبکه برق در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مصطفی رجبی‌مشهدی، معاون وزیر نیرو گفت: تاکنون در تهران بزرگ ۱۷۰ مورد حادثه در شبکه توزیع و در شبکه انتقال حدود ۶۰ مورد حادثه داشتیم که همکاران ما در کمتر از یک ساعت توانسته‌اند خاموشی‌ها در تهران را برطرف کنند.

وی افزود: تاکنون ۱.۲ همت خسارت به شبکه برق وارد شده است، اما نیازمند بررسی دقیق‌تر است. خرابی‌ها در بخش‌های متفاوت و عمده‌ای از شبکه برق اتفاق افتاده که با تلاش همکاران توانسته‌ایم تا این لحظه شرایط شبکه را خوب نگه داریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.