پیام سخنگوی وزارت خارجه ایران به بانوان فوتبالیست پناهنده شده

خبرورزشی سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:30
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه به پناهندگی بانوان تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به کارزار رسانه‌ای و تبلیغاتی فریب‌کارانه آمریکا و استرالیا برای ترساندن اعضای تیم فوتبال بانوان ایرانی و وادار کردن آنها به درخواست پناهندگی سیاسی از استرالیا، در پیامی در شبکه  اجتماعی ایکس نوشت: «آنها ۱۷۰ دختر معصوم دبستانی ما را در یک حمله دو مرحله‌ای با موشک تاماهاک در شهر میناب کشتند و حالا به دنبال گروگان گرفتن بانوان ورزشکار ما به اسم «نجات آنها» هستند. عجب نفاق و وقاحتی!! به بانوان عزیز میهن‌مان در تیم فوتبال بانوان عرض می‌کنم: ایران با آغوش باز منتظر شماست. نگران نباشید. به خانه برگردید.»

بیشتر بخوانید: وزیر کشور استرالیا با دختران تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد +تصاوی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.