فعالیت مستمر مدرسه تلویزیونی لرستان؛ خسارات به مدارس مستندسازی شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:18
خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از فعالیت مستمر مدرسه تلویزیونی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی سهرابی روز سه شنبه به رسانه‌ها گفت: کارگروه ویژه برای ارزیابی خسارات وارده بر فضاهای آموزشی در پی حملات هوایی رژیم آمریکایی ‌ـ‌ صهیونیستی و پیگیری بازسازی مدارس تشکیل شده است.

وی گفت: اقدامات اولیه برای مستندسازی این جنایات انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: همچنین با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، بازسازی و ایمن‌سازی واحدهای آسیب‌دیده در دستور کار قرار دارد تا پیش از آغاز آموزش حضوری، فضای آموزشی ایمن برای دانش‌آموزان فراهم شود.

وی ادامه داد: در صورت عدم امکان استفاده از فضاهای آموزشی آسیب‌دیده تا زمان بازسازی، آموزش دانش‌آموزان از طریق فضاهای جایگزین، کلاس‌های غیرحضوری و بسته‌های آموزشی ادامه خواهد یافت تا روند یادگیری با وقفه مواجه نشود.

سهرابی همچنین از فعالیت مدرسه تلویزیونی لرستان تجلیل کرد و گفت مدرسه تلویزیونی لرستان به‌صورت شبانه‌روز در حال تولید محتوای باکیفیت آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان توضیح داد: این محتوا از طریق بسترهای مختلف تلویزیونی و تحت وب در اختیار دانش‌آموزان استان و کشور قرار می‌گیرد تا آموزش در شرایط جنگی نیز متوقف نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.