واکنش مدافع پرسپولیس درباره حمله به ایران

برترین‌ها سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:05
مدافع تیم ملی گفت: خبر تلخ و دردناک تجاوز آمریکایی- صهیونی به کودکان مظلوم مدرسه میناب جهانیان را در شوک فرو برد.

خبرآنلاین: محمدحسین کنعانی زادگان، در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال عنوان کرد:برای مردم عزیز، بزرگوار، صبور و مقاوم ایران جانم آرزوی صحت و سلامتی دارم. این روزها و تهاجم ظالمانه به این خاک پاک خواهند گذشت و عزت ایران عزیز ما بیشتر و بیشتر هم خواهد شد.

وی افزود: خبر تلخ و دردناک تجاوز آمریکایی- صهیونی به کودکان مظلوم مدرسه میناب جهان را در شوک فرو برد. به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ فوتبال ایران زمین، به همه خانواده های این کودکان نازنین شهید تسلیت و تعزیت عرض می کنم و بدانند که به یاد جگرگوشه های آنان هستیم و در این غم بزرگ با همه وجود در کنار هستیم.

0

کنعانی زادگان تصریح کرد: رویه خصمانه دشمنان این مرز و بوم در تخریب سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی هم یکی دیگر از جلوه های دشمنی با مردم ایران است. من خودم شخصا بارها و بارها برای مسابقات والیبال و کشتی به این سالن رفته بودم و می دیدم مردم و علاقمندان به ورزش با چه احساسی رقابت ها را دنبال می کنند و صدای فریاد ایران ایران از این سالن هنوز در ذهنم باقی مانده است. امیدوارم مسولان زودتر این سالن و سایر مجموعه های ورزشی که آسیب دیده را بازسازی کنند و شک ندارم همه مردم دوباره در کنار هم به عشق تیم ملی شان در این مجموعه ها حضور خواهند یافت.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.