نحوه دورکاری کارمندان تهرانی از فردا + فیلم

پارس نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:51
نحوه دورکاری کارمندان در استان تهران از فردا اعلام شد.

بعد از تعطیلی یک هفته ای کشور و ادارات به مناسبت شهادت رهبر انقلاب نحوه دورکاری کارمندان استان تهران مشخص شد. از فردا ادارات استان تهران به دلایل شرایط جنگی دورکار می شوند.

به گزارش پارس نیوز ، استاندار تهران اعلام کرد: طبق مصوبه دولت از فردا ۲۰ درصد از کارکنان دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان به صورت حضوری ارائه خدمات خواهند داشت و ۸۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری انجام وظیفه می‌کنند. 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.