قالیباف: به دنبال آتش‌بس نیستیم/ چرخه «جنگ-مذاکره-آتش‌بس و سپس دوباره جنگ» را خواهیم شکست

خبرآنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 15:05
رئیس مجلس با بیان اینکه «ما به دنبال آتش‌بس نیستیم»، گفت: باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچ‌گاه به فکر تجاوز به ایران عزیز نیفتد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏به طور قطع ما دنبال آتش‌بس نیستیم؛ معتقدیم باید توی دهان متجاوز زد تا درسی بگیرد که دیگر هیچ گاه به فکر تجاوز به ایران عزیز نیافتد.

‏رژیم صهیونیستی حیات ننگین خود را در استمرار چرخه «جنگ-مذاکره-آتش‌بس و سپس دوباره جنگ» می‌بیند تا سلطه خود را تثبیت کند. این چرخه را خواهیم شکست.»

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.