بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان در راه کشور

خبرورزشی سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:56
بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران از شهر میزبان جام ملت‌های آسیا خارج شد.

تیم ملی فوتبال زنان کشورمان که برای شرکت در جام ملت‌های آسیا به استرالیا سفر کرده بود از شهر گلدکوست میزبان مسابقات برای بازگشت به ایران خارج شد.

بعد از چند روز پرحاشیه، تیم ملی دقایقی پیش به سیدنی رسیده و خبرها حاکی از این است که آنها پرواز بین‌المللی برای بازگشت به ایران را ازدست‌داده‌اند و باید فعلاً منتظر باشند. پیگیری از مسئولان تیم همچنان ادامه دارد.

 ۵ بازیکن تیم ملی دیروز هتل را ترک کرده و درخواست پناهندگی دادند. شایعاتی در خصوص جدایی یکی دو عضو دیگر هم به گوش می‌رسد که هنوز مسئولان تیم آن را تأیید نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: وزیر کشور استرالیا با دختران تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد +تصاویر

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.