رئیس تاکسیرانی ورامین: تاکسی های گرانفروش به تعزیرات معرفی می‌شوند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:28
ورامین- رئیس تاکسیرانی شهرداری ورامین با هشدار به رانندگان متخلف گفت: دریافت اضافه‌کرایه، جریمه سنگین، توقیف خودرو و معرفی متخلفان به تعزیرات را به دنبال دارد.

مهدی خانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اعتراضات مردمی نسبت به دریافت مبالغ اضافی توسط برخی تاکسیرانان، ضمن تأکید بر لزوم رعایت نرخ‌های مصوب، هشدار داد که با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

خانی با اشاره به نرخ مصوب مسیر ورامین-شهرری (۵۰،۰۰۰ ریال) اظهار داشت: هیچ تاکسی‌رانی حق ندارد حتی یک قران بیشتر از نرخ مصوب سال ۱۴۰۴ از شهروندان دریافت کند و این سازمان اجازه نخواهد داد حقی از مردم تضییع شود.

وی ضمن ارائه راهنمایی به شهروندان برای پیگیری تخلفات، افزود: مردم در صورت مواجهه با هرگونه گران‌فروشی، می‌توانند شماره تاکسی یا شماره پلاک خودرو را برداشته و با مراجعه به ایستگاه‌های مبدأ یا مقصد، موضوع را با بازرسان تاکسی‌رانی در میان بگذارند و شکایت خود را ثبت کنند.

رئیس سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری ورامین در پایان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان تصریح کرد: در صورت احراز تخلف مبنی بر دریافت مبلغ بالاتر از نرخ مصوب، خودروی فرد خاطی به پارکینگ منتقل و راننده متخلف نیز برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.