انجمن فوریتهای پزشکی نیز همراه با دیگر نهادها در بیانیهای با رهبر جدید انقلاب اسلامی بیعت کردند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ انجمن فوریت های پزشکی ایران و ۳۱ کانون استانی آن به نمایندگی از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی با رهبر انقلاب بیعت کردند.
در بیانیه این انجمن آمده است: انجمن فوریت های پزشکی ایران و ۳۱ کانون استانی آن به نمایندگی از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی کشور در واکنش به انتخاب آیت الله سیدمجتبی خامنه ای (دامت برکاته) به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران و ادامه دهنده راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر شهید، ضمن تبریک به ملت ایران و همه آزادگان جهان، با ایشان بیعت نموده و اعلام می دارد که تا پای جان برای احقاق اهداف و آرمانها، پای کار خواهند بود.
همان طور که رهبر شهید، پشتوانه و حامی کادر درمان و جامعه پرستاری بود، امام خامنه ای جوان نیز مطمئنا نقش اصلی و تاثیرگذار برای هدایت کشتی انقلاب به سمت پیشرفت و توسعه عدالت علی الخصوص در حوزه سلامت و دستگاه قضایی خواهد داشت.
تاکنون نیروی های اورژانس پیش بیمارستانی دوشادوش نیروهای مسلح و در نوک پیکان عملیات وزارت بهداشت، در میانه آتش دشمن صهیونیستی آمریکایی، به امدادرسانی به ملت شهیدپرور پرداخته و شهدای عزیزی را تقدیم وطن نموده اند.
زین پس نیز اعضای هیئت مدیره مرکزی انجمن فوریت های پزشکی ایران و کانون های استانی آن، آمادگی خود را برای جانفشانی در راه ایران عزیز و حمایت همه جانبه از رهبر عظیم الشان انقلاب اعلام می دارد.
- هیئت مدیره مرکزی انجمن فوریت های پزشکی ایران
- کانون های استانی انجمن فوریت های پزشکی ایران
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.