نگرانی در زمینه کمبود داروهای اساسی و شیرخشک در مازندران وجود ندارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 12:02
ساری - رئیس داروخانه آموزشی ۱۳ آبان ساری گفت: هیچ نگرانی در خصوص کمبود داروهای اساسی و شیرخشک در استان وجود ندارد و نظام سلامت در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سعیدی افزود: هیچ نگرانی در خصوص کمبود داروهای اساسی و شیرخشک در استان مازندران وجود ندارد و نظام سلامت در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مردم و میهمانان استان قرار دارد.

وی افزود: تقریبا اغلب داروهای مورد نیاز بیماران، چه ساکنین استان و چه کسانی که به عنوان مهمان در این استان تشریف دارند، در حال حاضر در داروخانه موجود است. بسیاری از داروهای خاص وجود دارد و ما در خدمت مردم عزیز و شریف استان و همچنین سایر دوستانی که از سایر نقاط کشور در حال حاضر مهمان ما هستند، خواهیم بود.

رئیس داروخانه آموزشی ۱۳ آبان ساری با توجه به تجربه ماه خرداد در استان مازندران، گفت: این بار با توجه به ضریب توزیعی که سازمان غذا و دارو برای استان مازندران در نظر گرفت، سهمیه داروها، داروهای خاص و همچنین اقلام استراتژیک مانند انواع سرم‌های تزریقی، شیر خشک و مکملات برای اطفال، افزایش یافته است.

سعیدی به طور ویژه به نگرانی خانواده‌ها در مورد شیرخشک اشاره کرد و گفت: به خصوص برای خانواده‌هایی که بچه کوچک و نوزاد دارند، نگرانی در مورد شیرخشک وجود دارد. حتی شیرخشک متابولیک مخصوص کودکان نیز در داروخانه ما توزیع می‌شود و با برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو، تا کنون مشکلی در توزیع آن نداشته‌ایم.

وی گفت: با توجه به حجم مسافری که وارد استان شده، داروخانه ۱۳ آبان ساری به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد؛ انواع داروها در اختیار مردم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.