روز جمعه سامانه بارشی در لرستان فعال می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:55
خرم‌آباد- اداره کل هواشناسی استان لرستان اعلام کرد: از روز جمعه تا روزهای آغازین هفته آتی سامانه بارشی بر روی آسمان استان فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان لرستان پیرامون تحلیل شرایط جوی استان لرستان آمده است: «بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، طی امروز در حالیکه سامانه بارشی از روی جو منطقه خارج شده اما با توجه به رطوبت حاکم و بالا بودن نسبی شاخص های ناپایداری برای اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود که با توجه به تراکم ابرها در برخی نقاط شرقی وقوع بارش های بصورت پراکنده دور از انتظار نمی‌باشد.

امروز جوی نسبتاً آرام و پایدار برای همه نقاط پیش بینی می شود.

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بواسطه حاکمیت شرایط ناپایدار مجددا برای نقاطی از استان علاوه بر افزایش پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت وزش باد تا بازه نسبتا شدید و شدید لحظه ای با شدت و ضعف بارش های پراکنده گاهی رگباری باران، در بعضی ساعات رعدوبرق و برای مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش پراکنده برف را خواهیم داشت.

در صورت تثبیت الگوها از روز جمعه تا روزهای آغازین هفته آتی سامانه بارشی بر روی آسمان استان فعال می باشد که طی روزهای آینده هشدار لازم صادر و اطلاع رسانی می‌گردد.

از نظر نوسانات دمایی طی ۲۴ ساعت آینده دماهای شبانه کاهش می یابند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.