فرماندار دیلم: تلاش‌های شبانه‌روزی در ایست و بازرسی‌ها قابل تقدیر است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 09:46
بوشهر- فرماندار دیلم با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی نیروهای سپاه و بسیج در برپایی ایست و بازرسی‌ها، بر اهمیت نقش آنان در تأمین امنیت پایدار منطقه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی دوشنبه شب در بازدید میدانی از ایست و بازرسی‌های شهرستان که با حضور حاجب‌فرد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و باباحسنی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، و سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) صورت گرفت، از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات این نیروها قرار گرفت.

فرماندار دیلم در جریان این بازدید، ضمن گفتگو با فرماندهی و نیروهای حاضر، ضمن تقدیر ویژه از تلاش‌های شبانه‌روزی و مؤثر سپاه و بسیج در برقراری امنیت و نظم در منطقه، خاطرنشان کرد: نقش این نیروها در تأمین امنیت شهرستان، امری حیاتی و ارزشمند است که جای تقدیر فراوان دارد.

سرهنگ سلیمی نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد و وضعیت ایست و بازرسی‌ها ارائه داد.

فرماندار و معاونین نیز ضمن استماع گزارش، بر لزوم تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های بیشتر با هدف ارتقاء هرچه بیشتر سطح امنیت منطقه تأکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.