به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی دوشنبه شب در بازدید میدانی از ایست و بازرسیهای شهرستان که با حضور حاجبفرد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و باباحسنی معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، و سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه صاحبالزمان(عج) صورت گرفت، از نزدیک در جریان روند فعالیتها و اقدامات این نیروها قرار گرفت.
فرماندار دیلم در جریان این بازدید، ضمن گفتگو با فرماندهی و نیروهای حاضر، ضمن تقدیر ویژه از تلاشهای شبانهروزی و مؤثر سپاه و بسیج در برقراری امنیت و نظم در منطقه، خاطرنشان کرد: نقش این نیروها در تأمین امنیت شهرستان، امری حیاتی و ارزشمند است که جای تقدیر فراوان دارد.
سرهنگ سلیمی نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد و وضعیت ایست و بازرسیها ارائه داد.
فرماندار و معاونین نیز ضمن استماع گزارش، بر لزوم تقویت همکاریها و هماهنگیهای بیشتر با هدف ارتقاء هرچه بیشتر سطح امنیت منطقه تأکید کردند.











