شهردار بوموسی: کارمندان شهرداری در صحت و سلامت کامل هستند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 00:21
بوموسی-شهردار بوموسی با اعلام این‌که تمامی کارمندان شهرداری این جزیره در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند، از مردم هرمزگان و جزیره بوموسی خواست به اخبار دروغ و شایعه‌پراکنی‌های دشمن توجه نکند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد بهرام‌پور با اشاره به برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی درباره وضعیت کارکنان شهرداری، اظهار داشت: تمامی کارمندان شهرداری ابوموسی در کمال صحت و سلامت کامل مشغول انجام وظایف سازمانی خود هستند و هیچ گونه مشکل یا مسئله خاصی برای آن‌ها گزارش نشده است.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری شهروندان در برابر جنگ روانی دشمنان نظام و انقلاب، افزود: دشمنان ذلیل این مرز و بوم با هر ترفندی در پی خدشه‌دار کردن امنیت روانی جامعه و کسب اطلاعات از شهروندان عزیز هستند و مردم فهیم ابوموسی باید مراقب تله‌های تماس دشمن باشند.

شهردار ابوموسی تصریح کرد: مردم شریف استان هرمزگان و جزیره ابوموسی به هیچ وجه به شایعات و اخبار دروغ منتشرشده در کانال‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و اخبار رسمی و موثق را صرفاً از طریق خبرگزاری‌های معتبر داخلی و پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ابوموسی پیگیری نمایند.

بهرام‌پور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره سعی دارند با ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم، به اهداف شوم خود دست یابند، اما بحمدالله مردم آگاه و هوشیار جزیره ابوموسی با بصیرت کامل توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.