شهادت ۲ نفر از شهروندان شهریار در حمله موشکی شهریار

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 23:01
شهریارــ دو شهروند عادی در حمله ددمنشانه دشمن آمریکائی-صهیونیستی به شهریار شهید شدند.

به گزارش خبرنگار مهرــ دشمن آمریکایی صهیونی که در روزهای اخیر با هدف قرار دادن نقاط مختلفی از استان تهران و شهریار برگ دیگری از جنایات و خود را آشکار کرده بعد از ظهر دوشنبه در حرکتی ددمنشانه، منطقه ای از شهریار را مورد حمله قرار داد.

این تجاوز آشکار در حالی رخ داد که دو نفر از شهروندان که هنگام رانندگی و در حال عبور با خودرو از نزدیکی آن منطقه بودند بر اثر موج انفجار ناشی از این حمله به شهادت رسیدند و تعدادی از کسبه مجروح و مناطق مسکونی و خودروهای عبوری در آن منطقه خسارت دیدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.