افزایش ۲۰ درصدی سهمیه آرد استان سمنان از ابتدای جنگ تحمیلی اخیر

خبرآنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 21:09
جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان دامغان عصر یکشنبه به ریاست حمید دهرویه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در این جلسه که با ارائه گزارش فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط شهرستان دامغان همراه بود، حمید دهرویه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از افزایش بیش از ۲۰ درصدی سهمیه آرد استان پس از آغاز جنگ تحمیلی اخیر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از وزارت کشور و با توجه به پیش‌بینی احتمال حضور افراد متأثر از شرایط خاص روزهای اخیر در استان سمنان، سهمیه آرد استان بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.

معاون استاندار سمنان خواستار نظارت فرمانداران بر عملکرد نانوایی‌ها به منظور از صیانت از سهمیه آرد تخصیصی شد و افزود: با توجه به ضرورت مدیریت مطلوب منابع، با تخلفات احتمالی در حوزه آرد و نان قاطعانه برخورد خواهد شد.

دهرویه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و احتمال افزایش تقاضای نان در استان طی هفته‌های آینده اشاره کرد و گفت: ارتقای کمی و کیفی عملکرد نانوایی‌ها در روزهای آینده، سهمیه آرد استان را در فروردین‌ماه افزایش خواهد داد.

وی همچنین بر ضرورت رصد مستمر موجودی انبارها توسط فرمانداران تاکید کرد و گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته برای تسهیل چرخه تامین کالا، فرمانداران نسبت به معرفی مباشرین امین به‌منظور جذب هرچه بیشتر سهمیه‌های تخصیصی اقدام کنند.

48
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.